Marketing lokalny

Digital marketing bez kompromisów.

Pierwszy błąd jaki popełniamy myśląc o lokalnym biznesie i reklamie to ograniczanie się jedynie do biznesów operujących w pojedynczym punkcie, takich jak restauracje, prawnicy czy lekarze. Dobry marketing lokalny nie jest zarezerwowany tylko dla kilku branżprzynosi korzyści także innym firmom, bez względu na ich wielkość.

Statystyka mówi nam, że ponad

50

%

naszych poszukiwań w Google koncentruje się właśnie na konkretnych lokalizacjach.

Jeśli to Cię nie przekonuje, to weź pod uwagę fakt, że aż

1/3

konsumentów przegląda online oferty firm zlokalizowanych w pobliżu ich miejsca zamieszkania.

Czy to nie wystarczający powód, aby pomyśleć w jaki sposób prowadzić skuteczny marketing lokalny?

Co to znaczy
"lokalny"?

Istnieje szereg branż, dla których dobry marketing lokalny jest nie tylko korzystny, ale wręcz niezbędny do przetrwania na rynku, a lokalny nie musi ograniczać się tylko do najbliższej okolicy. Niezależnie czy chcesz pozyskać klientów z najbliższej dzielnicy, powiatu czy połowy województwa, możesz robić to skutecznie.

Dlatego zamiast o tym opowiadać pokażemy Wam na przykładach:

Zamów konsultację online

Zbuduj z nami silną lokalną markę

Przerażają cię ceny kampanii w agencjach? Próbowałeś z pkt i panoramą firm, ale oczekujesz czegoś więcej? Nie chcesz się ograniczać do lokalnej prasy i social mediów? Zobacz Co dla Ciebie mamy

Optymalizacja wizytówki Google My Business

Kluczowym elementem skutecznego marketingu lokalnego jest konfiguracja wizytówki Google Moja Firma. Proste i skuteczne – załóż firmowy profil, utwórz nową wizytówkę lub zgłoś prawa do już istniejącej. To świetny sposób na zwiększenie lokalnej widoczności. My odpicujemy ją tak jak lubi Google.

Weryfikacja i optymalizacja danych w wizytówce Google:

Regularne publikowanie ofert i wpisów w Wizytówce Google

Zamówienie wdrożenia (marketing lokalny) - wizytówka Google

Zgody oznaczone * są wymagane

Kampanie Google Ads

Chcesz dotrzeć do konkretnych odbiorców? Uruchom płatne kampanie marketingowe w wyszukiwarce, korzystając z narzędzi takich jak Google Ads. Kampanie „pay-per-click” i precyzyjne opcje targetowania pomogą zoptymalizować wydatki marketingowe, dotrzeć do właściwych klientów i zwiększyć ruch online.

Typy kampanii:
Reklamy:
Analityka:
Raportowanie:
Zamówienie wdrożenia (marketing lokalny) - kampania lokalna GAds

Zgody oznaczone * są wymagane

Zobacz inne nasze projekty:

Inne projekty: