skrojony pod kampanię
w pełni responsywny
angażujący klienta
Kluczowe narzędzie
kampanii reklamowych
Nie każda strona internetowa dostosowana jest do kampanii reklamowej. Źle poprowadzona ścieżka sprzedażowa czy źle dobrane frazy kluczowe często negatywnie wpływają na wyniki Google Ads. Zamiast rewolucji na stronie proponujemy szybsze rozwiązanie – landing page.
Alternatywa zamiast rewolucji
Tworząc landing page projektujemy go i dostosowujemy treści do kampanii, obniżając koszt kliknięcia w reklamę czy optymalizując ścieżkę konwersji pod konkretnego klienta. Działając niezależnie od głównej strony firmowej, LP daje więcej swobody w tworzeniu contentu i pozwala na dynamiczne wprowadzanie zmian w trakcie kampanii.
wyższa ocena Google
wdrażamy frazy kluczowe zgodne z kampanią, podnosząc ocenę strony od Google i przekłada się na niższy koszt kliknięcia
jasna ścieżka konwersji
na podstawie określenia buyer persony i celów wyznaczamy ścieżkę dla klienta, by zwiększyć wartość konwersji
przejrzysta forma kontaktu
wdrażamy przyjazne formy kontaktu i formularze, w szczególności dostosowane do uzupełniania na urządzeniach mobilnych
niezależna od strony głównej
nasz landing page działa niezależnie od strony docelowej, pozwalając swobodnie wprowadzać modyfikacje
responsywny design
ruch mobilny stanowi około 80% ruchu sieciowego, a nasze strony są na niego w pełni przygotowane
przygotowana do tłumaczenia
nasz landing page idealnie sprawdza się przy kampaniach międzynarodowych pozwalając wprowadzić dowolne wersje językowe
Działamy z wypracowanym planem
Często spotykanym problemem stron internetowych jest brak wyznaczonego celu, jaki ma realizować. W efekcie spada skuteczność budowanych treści, od których spora część klientów zwyczajnie się odbija. Dlatego do zadania podchodzimy zgodnie z wypracowanym procesem, pracując na briefie, dbając o angażujący content, hierarchie sekcji i responsywność strony.
Krok 1 - Brief
dokładnie poznajemy cele strony, określamy funkcjonalności czy założenia do designu
Krok 2 - Taktyka treści
Dobieramy angażujący content i wyznaczamy strukturę opartą o ścieżkę konwersji
Krok 3 - Budujemy
Mając komplet materiałów zabieramy się do pracy
Krok 4 - Omawiamy
Spotykamy się, by omówić naszą propozycję i wprowadzić ewentualne poprawki
Prostota, funkcjonalność, skuteczność
W tych trzech słowach można zamknąć główne filary naszych stron dedykowanych. Dostarczamy rozwiązanie łatwe w zarządzaniu, intuicyjne dla użytkowników, wykorzystujące przemyślane funkcje, a przy tym wysoce skuteczne.
oparte o CMS WordPress
łatwe zarządzanie treścią pozwoli Ci szybko wprowadzać poprawki lub dostosowywać stronę do innych akcji marketingowych
budowane sekcjami
dzięki tematycznym sekcjom prościej jest zamieniać ich kolejność lub ukrywać część treści
gotowe na akcje marketingowe
zindywidualizowane i nieszablonowe, nasze strony pozwolą Ci zaskoczyć klientów akcjami marketingowymi
pisane jezykiem korzyści
wraz ze stroną otrzymujesz gotowe i osadzone treści, pisane językiem korzyści przez świetnych copywriterów
obudowane doświadczeniem
tworząc dedykowane strony pod rozmaite kampanie wiemy, jak przygotować ich strukturę i treści, by skutecznie realizowały cel i prowadziły ruch do konwersji