przyciągający uwagę
wspierający kampanie
roboty Google lubią go
100% uwagi klienta
Współcześnie tworzenie contentu nie jest zbyt proste. Z jednej strony SEO i pozycjonowanie, z drugiej ilość i przystępność tekstu, która nie odstrasza odbiorców. Przez ostatnie lata wypracowaliśmy metody tworzenia treści, które realizują postawione cele, są przyjazne dla robotów Google i pochłaniane przez użytkowników szybciej niż woda przez gąbkę.
treści na stronę www
sięgamy po przemyślane taktyki treści, by teksty na Twojej stronie były angażujące od momentu wejścia do konwersji
artykuły blogowe
tworzymy profesjonalne treści, stanowiące połączenie dobrych praktyk SEO, fachowego podejścia do tematu i wzbudzenia zainteresowania użytkownika
opisy produktowe
mówimy językiem korzyści zarówno dla B2C jak i B2B, zwiększając Twój potencjał sprzedażowy
opisy kategorii
dbamy o większy ruch organiczny stronie, rozbudowując opisy drzew kategorii o przemyślane i wartościowe frazy
treści na social media
pracujemy nad Twoim profilu w social mediach, ubierając go w zapadający w pamięć content - aż chce się lubić
angażujące newslettery
newsletter to potężne narzędzie wsparcia sprzedaży, dla którego tworzymy angażujące treści - kreatywnie, bez nudnego słowotoku
Ważymy każde słowo
To właśnie w tym tkwi nasza siła. Każdy tekst na stronę czy bloga opracowujemy skupiając się na odpowiednim wykorzystaniu fraz kluczowych, komponując go w oparciu o czytelnika. Dążymy, by teksty nie tylko były dobrze oceniane przez roboty Google, ale również samych użytkowników.
średnia ocen contentu
dbamy o odpowiednie nasycenie strony frazami kluczowymi, walcząc o wysoką ocenę SEO wśród Twoich realnych konkurentów
pustych zdań
nie lubimy tekstów złożonych z "cukrów prostych", które mają jedynie zawierać frazy kluczowe - dbamy, by teksty były ciekawe i użyteczne
Zobacz na przykładzie strony dedykowanej kampanii reklamowej D360
Obieramy najlepszą
taktykę treści
Pozycjonowanie, zwiększenie sprzedaży, zwiększenie zaangażowania na stronie, edukacja. Zanim postawimy pierwszy znak w tekście wyznaczamy taktykę treści, by stworzyć content dostosowany do celu.
1. Briefujemy
zostawiamy Ci zdanie w temacie contentu, rozpoznając Twoje potrzeby i oczekiwania
2. Weryfikujemy
sprawdzamy frazy kluczowe, rynek i konkurencję, analizujemy wyznaczone cele
3. Budujemy strategię
przygotowujemy się do działania, tworzymy harmonogram i obieramy taktykę treści
4. Tworzymy
przystępujemy do tworzenia, zaczynając od dokładnego zrozumienia tematu