Landing page

Integralna część Twojej kampanii

skrojony pod kampanię

w pełni responsywny

angażujący klienta

Kluczowe narzędzie
kampanii reklamowych

Nie każda strona internetowa dostosowana jest do kampanii reklamowej. Źle poprowadzona ścieżka sprzedażowa czy źle dobrane frazy kluczowe często negatywnie wpływają na wyniki Google Ads. Zamiast rewolucji na stronie proponujemy szybsze rozwiązanie – landing page.

Alternatywa zamiast rewolucji

Tworząc landing page projektujemy go i dostosowujemy treści do kampanii, obniżając koszt kliknięcia w reklamę czy optymalizując ścieżkę konwersji pod konkretnego klienta. Działając niezależnie od głównej strony firmowej, LP daje więcej swobody w tworzeniu contentu i pozwala na dynamiczne wprowadzanie zmian w trakcie kampanii.

wyższa ocena Google

wdrażamy frazy kluczowe zgodne z kampanią, podnosząc ocenę strony od Google i przekłada się na niższy koszt kliknięcia

jasna ścieżka konwersji

na podstawie określenia buyer persony i celów wyznaczamy ścieżkę dla klienta, by zwiększyć wartość konwersji

przejrzysta forma kontaktu

wdrażamy przyjazne formy kontaktu i formularze, w szczególności dostosowane do uzupełniania na urządzeniach mobilnych

niezależna od strony głównej

nasz landing page działa niezależnie od strony docelowej, pozwalając swobodnie wprowadzać modyfikacje

responsywny design

ruch mobilny stanowi około 80% ruchu sieciowego, a nasze strony są na niego w pełni przygotowane

przygotowana do tłumaczenia

nasz landing page idealnie sprawdza się przy kampaniach międzynarodowych pozwalając wprowadzić dowolne wersje językowe

Działamy z wypracowanym planem

Często spotykanym problemem stron internetowych jest brak wyznaczonego celu, jaki ma realizować. W efekcie spada skuteczność budowanych treści, od których spora część klientów zwyczajnie się odbija. Dlatego do zadania podchodzimy zgodnie z wypracowanym procesem, pracując na briefie, dbając o angażujący content, hierarchie sekcji i responsywność strony.

Krok 1 - Brief

dokładnie poznajemy cele strony, określamy funkcjonalności czy założenia do designu

Krok 2 - Taktyka treści

Dobieramy angażujący content i wyznaczamy strukturę opartą o ścieżkę konwersji

Krok 3 - Budujemy

Mając komplet materiałów zabieramy się do pracy

Krok 4 - Omawiamy

Spotykamy się, by omówić naszą propozycję i wprowadzić ewentualne poprawki

Prostota, funkcjonalność, skuteczność

W tych trzech słowach można zamknąć główne filary naszych stron dedykowanych. Dostarczamy rozwiązanie łatwe w zarządzaniu, intuicyjne dla użytkowników, wykorzystujące przemyślane funkcje, a przy tym wysoce skuteczne.

oparte o CMS WordPress

łatwe zarządzanie treścią pozwoli Ci szybko wprowadzać poprawki lub dostosowywać stronę do innych akcji marketingowych

budowane sekcjami

dzięki tematycznym sekcjom prościej jest zamieniać ich kolejność lub ukrywać część treści

gotowe na akcje marketingowe

zindywidualizowane i nieszablonowe, nasze strony pozwolą Ci zaskoczyć klientów akcjami marketingowymi

pisane jezykiem korzyści

wraz ze stroną otrzymujesz gotowe i osadzone treści, pisane językiem korzyści przez świetnych copywriterów

obudowane doświadczeniem

tworząc dedykowane strony pod rozmaite kampanie wiemy, jak przygotować ich strukturę i treści, by skutecznie realizowały cel i prowadziły ruch do konwersji

Jak landing page może wesprzeć Twoją kampanię? Umów się na bezpłatną konsultację