oparte o strategię
dostosowane do celu
nieszablonowe
Znane narzędzie - z wielkim potencjałem
Zapewne są Ci dobrze znane, lub przynajmniej raz o nich słyszałeś. Reklamy Google Ads to niezaprzeczalnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi w digital marketingu. Dla nas to przede wszystkim rozwiązanie o niesamowitym potencjale – nie tylko wsparcia sprzedaży w sklepach internetowych.
poszukiwanie pracowników
z kampaniami Google Ads z powodzeniem pozyskiwaliśmy pracowników takich jak kierowcy, przewoźnicy czy magazynierzy, określając poszukiwane informacje oraz towarzysząc na każdym etapie ścieżki decyzyjnej kandydata
szukanie nieruchomości pod sklepy
poszukiwanie lokali pod ogromną sieć sklepów nie jest łatwe, a jednak – z naszymi kampaniami Google Ads dział inwestycji szybko pozyskał leady kontaktowe i nieruchomości spełniające dane kryteria
wspieranie zagranicznych dystrybutorów
uszyte przez nas kampanie wsparły dystrybutorów na rynkach zagranicznych, pozwalając szybko wyjść z tzw. dołka i podnieść słupki sprzedażowe
wprowadzanie produktu na nowe rynki
przekształciliśmy nieznany produkt i markę w rozpoznawalne
wsparcie handlowców na targach
dotarliśmy do potencjalnych klientów przed targami, opowiadając o stoisku i prezentowanych produktach, pomagając zapełnić kalendarz spotkań i podtrzymując zainteresowanie także po targach
Zaczynamy
od przymiarki
Dokładnie analizujemy
badamy rynek, konkurencję, buyer personę, analizujemy produkt/usługę
Wyznaczamy strategię
mapujemy stronę, wyznaczamy ścieżkę klienta, oznaczamy KPI i mierzalność konwersji
Przygotowujemy kampanię
wdrażamy narzędzia: szyjemy reklamy i konfigurujemy mierzenie skuteczności
Startujemy rakietą w kosmos
startujemy z kampanią sprawdzając, czy nie pojawiły się ograniczenia
Raportujemy i optymalizujemy
raportujemy działania, analizujemy dane i wdrażamy zmiany optymalizacyjne
Analiza i strategia to integralne elementy naszych kampanii. Pozwalają odpowiednio przygotować się do ich uruchomienia, tak by podążać do wyznaczonego celu najlepszą ścieżką i szybciej osiągać efekty. Nie uczymy się kampanii - zamiast tego wprowadzamy konieczne zmiany w ramach działań optymalizacyjnych.
Kierunek: efekt
Kampanie handmade to nasza odpowiedź na szablonowe kampanie, pełne nieprzemyślanych działań prowadzących do braku skuteczności i finansowego fiaska. Pracujemy na sukces klienta, gdyż chcemy stać się jego częścią. Nie lubimy marnotrawić budżetu, ale rozsądnie wydawać każdą powierzoną nam złotówkę, by jak najszybciej realizować ustalony cel.
osiągamy szybsze efekty
dokładne zrozumienie problemów klienta, jego produktu lub usługi, klientów, branży i konkurencji pozwala nam szybciej docierać do celu
nie działamy przypadkowo
działamy opierając się o przemyślaną strategię, by nie uczyć się kampanii a jedynie kierunkować ją w stronę wyższej efektywności
wykorzystujemy pełen potencjał
dokładnie badamy frazy kluczowe i bumer personę, by wycisnąć z kampanii jak najwięcej soku, jednak bez niepożądanych odpadów
Raportowanie i optymalizacja
Zależy nam na tym, by każdy klient dobrze rozumiał kampanię i podejmowane przez nas kroki. Dlatego efekty naszych prac prezentowane są na czytelnych raportach, dodatkowo omawianych wraz z dedykowanym opiekunem. Raportowanie to nie tylko zbiór danych dla klienta, ale również ważna informacja dla nas samych, pozwalająca wyznaczać kampanii jeszcze lepszy kierunek.
Transparentność
Lubimy być na bieżąco z danymi. Dlatego wyniki kampanii aktualizują się na bieżąco, a dostęp do nich masz w każdej chwili. Bez koloryzowania i zaklinania rzeczywistości.
Pełny obraz
W kampaniach B2B raporty z analityki to jedno, ale to, co dzieje się po stronie klienta, to drugie. Dlatego systematycznie zbieramy feedback, by odpowiednio reagować na potencjalne problemy.