Strona główna » Case Study » Tanialazienka.com
Tanialazienka.com
Odkręcamy kurek z konwersjami w e-commerce
GOOGLE ADS, REMARKETING, GOOGLE SHOPPING, REMARKETING DYNAMICZNY, REKLAMA GMAIL, DISPLAY SELECT KEYWORDS
Branża: Logistyka i transport
Cel: Zwiększenie sprzedaży; wsparcie sprzedaży konkretnych grup produktowych
Wyzwanie:
Tanialazienka.com to jeden z wiodących sklepów internetowych w Polsce, oferujących klientom armaturę i ceramikę łazienkową. Wysokiej jakości produkty, konkurencyjna oferta i doskonała obsługa to jednak zbyt mało, by skutecznie walczyć o pozyskanie klienta na rynku o tak dużej konkurencji – potrzebna jest przemyślana kampania reklamowa.
Zadanie, przed jakim stanęliśmy z pozoru przypominało każde inne realizowane dla sektora e-commerce. Przeprowadzona analityka
Proces:
Krok 1 - Audyt
Zaczęliśmy od szczegółowej analizy platformy sprzedażowej. Sprawdziliśmy stronę pod kątem błędów działania i UX, zweryfikowaliśmy dotychczasowe działania sprzedażowo-marketingowe
Krok 2 - Analiza rynku
Sprawdziliśmy mocne i słabe strony oferty, zestawiając ją z poważnymi konkurentami z branży, analizując zachowania klientów, przedstawiając klientowi wnioski i pomysły na kampanię
Krok 3 - Strategia i narzędzia
Dobraliśmy odpowiednie narzędzia reklamowe Google Ads, opracowaliśmy strategię i uruchomiliśmy kampanię, by maksymalnie wykorzystać potencjał sklepu oraz oferty produktowej
"Chłopaki z Fortiva to bez 2 zdań zespół profesjonalistów. Analityka jest ich mocną stroną, a to duży atut w naszej branży. Znajomość produktów Google i ich prawidłowy dobór to standard w pracy z Fortiva."
Maciej Siejka Właściciel
Efekty:
Strategię oparliśmy o kluczowe produkty, skuteczny digital marketing oraz cross-selling. Dzięki przeprowadzonej analizie:
- lepiej zrozumieliśmy branżę i wyzwania,
- udało się wyeliminować błędy na sklepie i zoptymalizować jego działanie,
- precyzyjnie wyznaczyliśmy budżet, który pozwolił konkurować z dużymi „graczami” z branży.
Wdrożone narzędzia szybko przyniosły oczekiwane rezultaty. Klienci szukający np. wanien wolnostojących prawie zawsze jako pierwszą widzieli ofertę sklepu tanialazienka.com. Udział w obrotach sklepu wygenerowany dzięki Google Ads był znaczący… a o to chodziło!