Strona główna » Case Study » SaMASZ Sp. z o.o.
SaMASZ Sp. z o.o.
Namacalny produkt w sprzedaży internetowej
GOOGLE ADS, REMARKETING, REKLAMA GMAIL, DISPLAY SELECT KEYWORDS
Branża: maszyny rolnicze
Cel: Wsparcie sprzedaży u lokalnych dystrybutorów
Wyzwanie:
SaMASZ to dynamicznie rozwijający się producent to maszyn rolniczych, posiadający dystrybutorów na obszarze całej Polski. Świadoma roli obecności w internecie w budowaniu wizerunku i wsparciu sprzedaży, firma powierzyła nam zadanie dotarcia do klienta, przedstawienia oferty i skierowania do dystrybutorów.
Wyzwaniem okazało się nie tylko dotarcie do potencjalnego klienta, ale także przedstawienie maszyn rolniczych i komunalnych w sposób przystępny i ciekawy.
Proces w 3 krokach:
Krok 1 - Landing page
Wspólnie z SaMASZ przygotowaliśmy dedykowane landing page prezentujące atuty produktu i zachęcające do skontaktowania się z regionalnym dystrybutorem.
Krok 2 - Strategia i narzędzia
Korzystając z możliwości jakie dają narzędzia Google sprawdziliśmy jak trafić do grupy potencjalnych klientów, jakie są ich zainteresowania i czego szukają w sieci.
Krok 3 - Optymalizacja
Bieżąca optymalizacja wymaga ciągłego poznawania profilu i zachowań klienta. Google Analytics jest tutaj niezbędnym narzędziem.
"Fortiva to godni polecenia fachowcy. Indywidualne podejście do klienta i kompleksowa obsługa to ich mocne strony."
Norbert Pawluczuk Kierownik Działu Marketingu
Efekty:
Proces rozpoczęty od analizy pozwolił precyzyjnie wyznaczyć buyer personę, metody dotarcia oraz niezbędne dla wdrożenia narzędzia. Pierwszym z nich okazał się landing page – dedykowana strona, której zadaniem było odpowiednie przedstawienie maszyn rolniczych SaMASZ i zachęcenie użytkownika do kontaktu z lokalnym dystrybutorem.
Kolejnym krokiem było uruchomienie kampanii. Jako target obraliśmy użytkowników, którzy poruszali się w sieci w poszukiwaniu informacji na temat karmienia bydła lub maszyn do koszenia.
Naturalna synergia pomiędzy przemyślaną strona dedykowaną a angażującymi reklamami przełożyła się na zauważalny wzrost sprzedaży u dystrybutorów. Co więcej, kampania dotarła do szerszej grupy potencjalnych klientów, podnosząc rozpoznawalność marki w Polsce.