GOOGLE ADS, REMARKETING
Branża: Sprzedaż i produkcja hal namiotowych i przemysłowych
Cel: Pozyskiwanie klientów na rynku międzynarodowym
Wyzwanie:
Protan Elmark to producent hal namiotowych i przemysłowych. Dynamiczny rozwój firmy skierował jej kroki w stronę sprzedaży zagranicznej. Wejście na rynek międzynarodowy z nową marką to duże wyzwanie, wymagające szerszych działań – w szczególności w przestrzeni digital.
Trudność w prowadzeniu kampanii zagranicznych tkwi w wielu aspektach: wielkości przedsięwzięcia, barierze językowej, różnicach kulturowych, lokalnej konkurencji oraz preferencjach konsumenckich. Tym samym wprowadzenie marki i produktu na Litwę, Czechy, Chorwację i Belgię wymaga odpowiedniego przygotowania, uważnej obserwacji i szybkiego wyciągania wniosków.
Proces w 3 krokach:
Krok 1 - Analiza
Punktem startu był solidny audyt, który miał na celu dokładne poznanie oczekiwań klienta, zrozumienie jego branży i rozeznanie sytuacji na rynkach zagranicznych
Krok 2 - Pomysł i strategia
Dwa dni - dokładnie tyle czasu potrzebowaliśmy, by przeanalizować pomysły na kampanie i przedstawić konkretną propozycję wraz z gotowymi kreacjami tekstowo-graficznymi
Krok 3 - Start i optymalizacja
Od pierwszych dni działania kampanii monitorowaliśmy jej postępy, na bieżąco wyciągając wnioski i monitorując kampanię. Efekty prac przedstawiliśmy klientowi, dostarczając porcję wiedzy niezbędną do zrozumienia specyfiki kampanii i wykorzystania jej przy kolejnych ruchach marketingowych
"Z firmą współpracujemy już kilka lat i jest to czysta przyjemność. Dzięki przeprowadzonym kampaniom zanotowaliśmy kilkukrotny wzrost sprzedaży eksportowej (tylko w roku 2016 wzrost ten wynosił +78%). Ich rozwiązania po prostu działają i, co ważne, na każdym etapie współpracy specjaliści z Fortiva (dawnej Projekt WWW) informowali nas o działaniach i ich efektach, które rzeczywiście przynosiły nam realny zysk."
Marcin Janowski Export Sales Director
Efekty:
Siłą naszej kampanii reklamowej były przede wszystkim wdrożona odpowiednia strategia oraz wzajemne zaufanie. Dzięki temu udało nam się dostosować do zagranicznych rynków, nie tylko zaznaczając obecność firmy Protan Elmark, ale przede wszystkim znacząco podnieść sprzedaż.