Rzeczowo, konkretnie…
…i bez nachalnej sprzedaży. W trakcie 30 minutowego spotkania online omówimy jeden z wybranych przez Ciebie tematów z dziedziny planowania, prowadzenia i analizy działań z zakresu digital marketingu. Chcemy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, żebyś w czasie spotkania zyskał konkretne odpowiedzi, które pomogą rozwiązać Twoje problemy lub wątpliwości.
Wybierz temat rozmowy, a po przesłaniu formularza oddzwonimy do Ciebie, żeby umówić dogodny termin spotkania.
01.
O co możesz nas zapytać?
- Jak dobrze zaplanować firmową stronę internetową?
- Jakie czynniki decydują o budżecie kampanii reklamowej?
- Jak dobrać narzędzia do realizacji celów biznesowych?
- Jak wdrożyć analitykę i które dane analizować?
- Jak jakość strony internetowej wpływa na skuteczność kampanii?
- Jak mierzyć poprawnie skuteczność działań marketingowych?
- Audyt konta reklamowego Google Ads
- Inne
02.
Z kim będziesz rozmawiać?
Wybierz temat spotkania i wyślij formularz, skontaktujemy się z Tobą, żeby ustalić odpowiadający obu stronom termin. W zależności od wyboru tematu, spotkanie poprowadzi nasz specjalista posiadający szerokie doświadczenie i wiedzę, we wskazanej przez Ciebie tematyce.
03.
Oni skorzystali z darmowej konsultacji
Rzeczowo, konkretnie…
…i bez nachalnej sprzedaży. W trakcie 30 minutowego spotkania online omówimy jeden z wybranych przez Ciebie tematów z dziedziny planowania, prowadzenia i analizy działań z zakresu digital marketingu. Chcemy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, żebyś w czasie spotkania zyskał konkretne odpowiedzi, które pomogą rozwiązać Twoje problemy lub wątpliwości.
Wybierz temat rozmowy, a po przesłaniu formularza oddzwonimy do Ciebie, żeby umówić dogodny termin spotkania.
01.
O co możesz nas zapytać?
- Jak dobrze zaplanować firmową stronę internetową?
- Jakie czynniki decydują o budżecie kampanii reklamowej?
- Jak dobrać narzędzia do realizacji celów biznesowych?
- Jak wdrożyć analitykę i które dane analizować?
- Jak jakość strony internetowej wpływa na skuteczność kampanii?
- Jak mierzyć poprawnie skuteczność działań marketingowych?
- Audyt konta reklamowego Google Ads
- Inne
02.
Z kim będziesz rozmawiać?
Wybierz temat spotkania i wyślij formularz, skontaktujemy się z Tobą, żeby ustalić odpowiadający obu stronom termin. W zależności od wyboru tematu, spotkanie poprowadzi nasz specjalista posiadający szerokie doświadczenie i wiedzę, we wskazanej przez Ciebie tematyce.
03.