Analityka

Nie takie straszne dane, jak je malują

pomagamy zrozumieć zachowania użytkowników

pomagamy Ci rozwijać Twój biznes

pomagamy Ci uporządkować dane

Dane które pomagają w rozwoju biznesu

Analityka internetowa to dziedzina, która wydaje się trudna i skomplikowana, ale warto poświęcić jej chwilę, bo w rzeczywistości jest to narzędzie, które może znacząco przyczynić się do wzrostu Twojego biznesu. Ale, żeby skorzystać na badaniu zachowań i interakcji użytkowników trzeba podejść do niej na poważnie i z planem.

Więcej niż tylko cyferki i wykresy

Analityka internetowa to nie narzędzie w którym zbieramy i przechowujemy dane, to przede wszystkim proces, który obejmuje:

dobór narzędzi analitycznych

ustalanie celów (wskaźników KPI)

analiza i wizualizacja danych

wnioskowanie i rekomendacje do optymalizacji działań

Żeby zrozumieć i zastosować w praktyce korzyści płynące z analityki internetowej, potrzebujesz nie tylko odpowiednich narzędzi, ale także odpowiedniego podejścia.

Więcej niż tylko 
cyferki i wykresy

Za naszym nieszablonowym podejściem kryją się wieloletnie doświadczenie, ogromne pokłady kreatywnego myślenia i analityka, z jaką podchodzimy do każdego wyzwania. Wszystko to opakowane w przemyślany proces, bez którego nie wyobrażamy sobie pracy.
konsultacja
fundament na którym opieramy dalsze działania. 30 minut, kiedy staramy się poznać Twój biznes i Twoje cele
sprawdzimy jakimi narzędziami dysponujesz, jak są skonfigurowane i wykorzystywane oraz co można wywnioskować z bieżących danych
to jest moment w którym prezentujemy Ci pełny plan wdrożenia. Przedstawiamy Ci narzędzia, ustalamy wszystkie detale techniczne,  dobieramy kluczowe wskaźniki efektywności etc.
wiemy, że lubisz wiedzieć co się dzieje na Twojej stronie, dlatego dbamy o przejrzystą i wygodną formę raportowania i prezentacji danych
miarodajne dane i odpowiednia interpretacja to Twoja przepustka do lepszego rozumienia klientów i skuteczniejszej sprzedaży

Twój biznes i Twoi klienci pod lupą

Konwersje, czas zaangażowania, porzucone koszyki czy współczynnik odrzuceń to więcej niż tylko metryki. To ludzie oceniający Twój biznes i Twoją ofertę. To pieniądze, które Ci uciekają. Systemowe wdrożenie analityki powoduje, że narzędzia do mierzenia ruchu na stronie lub sklepie, stają się instrumentami analizy biznesowej. Lepsze rozumienie zachowań na stronie pozwoli Ci sprawdzić:

kim są Twoi rzeczywiści klienci

czego oczekują użytkownicy Twojej strony

jak usprawnić proces zakupowy

jak podjęte decyzje marketingowe przełożyły się na zysk

jak działa Twoja bezpośrednia konkurencja

A w jakim stanie jest Twoja analityka? Umów się na bezpłatną konsultację - pogadajmy.