Strona główna » Case Study » S Plus Sp. z o.o.
S Plus Sp. z o.o.
Kolejki do warsztatów blacharsko-lakierniczych
GOOGLE ADS, REMARKETING, REKLAMY GMAIL, DISPLAY SELECT KEYWORDS
Branża: Sieć warsztatów blacharsko-lakierniczych
Cel: Pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla sieci warsztatów blacharsko-lakierniczych
Wyzwanie:
S-Plus to sieć warsztatów składająca się z serwisów partnerskich i autoryzowanych, ulokowanych w kilkudziesięciu miastach w Polsce. W zależności od lokalizacji zmienia się zakres świadczonych usług, a klient ma możliwość kontaktu z wybranym warsztatem lub centralą.
Przystępując do przygotowania i poprowadzenia kampanii reklamowych musieliśmy mierzyć się nie tylko z konkurencją, ale także specyfiką realizowanych usług. Część napraw stanowiła innowację na rynku, przez co nie była znana szerszej części kierowców i konieczne było dodatkowe edukowanie klientów na drodze zakupowej.
Proces w 3 krokach:
Krok 1 - Audyt i analiza
Rozpoczęliśmy od gruntownego audytu, składającego się z przeglądu rynku. Przeanalizowaliśmy działania konkurencji oraz preferencje kierowców, dobierając zrozumiały dla nich język.
Krok 2 - Strategia i plan
Na podstawie wniosków z przeprowadzonej analizy uszyliśmy odpowiednią strategię i plan działania. W przypadku usług innowacyjnych skupiliśmy się na stopniowej edukacji rynku, budując świadomość usług i marki.
Krok 3 - Uruchomienie
Dzięki odpowiedniej strukturze kampanii możliwe było dokładne monitorowanie efektów. Pozwoliło to dostosować kampanię do zachowań i preferencji klientów, ostatecznie wchodząc na tory prowadzące do oczekiwanych efektów
"Fortiva to firma godna zaufania. Dołożyli wielu starań, żeby dobrze zrozumieć specyfikę naszej branży i przekuć tę wiedzę w skuteczną kampanię. Sprawnie i rzetelnie realizują powierzone im prace, wykazując sporo własnej inicjatywy. Szczerze rekomendujemy współpracę z Fortiva."
Agnieszka Piasecka Dyrektor Zarządzający
Efekty:
Wysiłek włożony w zrozumienie specyfiki klienta, przełożył się na skuteczną kampanię. Na co dzień nie tylko pozyskujemy klientów. Zdołaliśmy wypromować naprawy typu Smart, nieznane wcześniej większości klientom. Zwiększyliśmy świadomość marki na rynku, co znalazło przełożenie w postaci większego ruchu na stronie i większej liczbie leadów.